Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Rodina-přátelé

Nová navštěvovaná Právě přidaná

128 fotek, minulou sobotu, 48 zobrazení, přidat komentář | děti, rodina-přátelé, sport, vesnice, zábava
V. ročník amatérského závodu + DUATLON pro děti
Kraskov
1 fotka, 1.1.2006, 3 zobrazení, přidat komentář | cestování, oslavy, rodina-přátelé
Pravidelně jsme vítali NOVÝ ROK kolektivně v SKP Ostrava Novoročním pochodem. To byly doby, kdy jsme byli mladší, v zimě ještě mrzlo a napadal sníh a tradičně patřilo k oslavě šampáňo.
1 fotka, 15.2.2002, 6 zobrazení, přidat komentář | cestování, oslavy, rodina-přátelé
Jizerské hory jsme s manželkou poznali poprvé při rekreaci 9.9. - 20.9.1991 v zotavovně MV ČR Souš - Desná v Jizerských horách. Jizerky se nám zalíbily natolik, že jsme tam s přáteli jeli již 16.2. - 22.2.1992 na zotavovnu OREA Zvonice na běžky. Následně jsme tam jezdili každoročně na Jizerský dvůr - já 12 let po sobě a manželka 15 let po sobě (následně na chatu Bára) s přáteli. Mimoto jsem vedl turisty Poruby pěšky po Jizerkách 19.9. - 15.9.2001 a na běžkách 4.2. - 11.2.2006. Chtěl jsem však objevovat i krásy dalších hor ..... Jizerky jsem však navštívil ještě 2x při cyklo Putování ČR.
102 fotek, minulý týden, 689 zobrazení, přidat komentář | cestování, děti, rodina-přátelé
140 fotek, včera, 12 zobrazení, přidat komentář | příroda, rodina-přátelé
Původně plánovanou Šumavu kvůli ne zcela příznivé víkendové předpovědi počasí měníme na Jizerské hory a udělali jsme dobře. Vrch Ořešník, Frymburské cimbuří, Polední kameny, vodopády, krásná příroda, ...
75 fotek a 4 videa, minulý týden, 42 zobrazení, přidat komentář | děti, rodina-přátelé, zvířata
18.07. - nase vlastovky trenuji letani
21.07. - Lucka, Honzik, Anetka a babicka na houbach
22.07. - s Honzikem a dedou v HK zase na hrade
23.07. - Anetka basti, tatka maka kolem bazenu, nasi na babovce, bastime z vlastnich produktu
85 fotek, 15.2.2010, 10 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, města, rodina-přátelé, vesnice
2. den 5-denního lyžařského pobytu turistů-běžkařů TJ Turista a OKČT VOKD Ostrava-Poruba v Luhačovicích, Luhačovické vrchovině a Bílých Karpatech. Prošli jsme městem a vydali jsme se do kopců Luhačovické vrchoviny. po hřebeni, loukami a lesy, jsme sjeli do Šumice. Prohlédli jsme si obec Šumice a kostel a stejnou cestou jsme se vrátili do Luhačovic. Večer jsme zašli opět na tanečky v Litovli.
84 fotek, 14.2.2010, 1 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, města, rodina-přátelé
1. den 5-denního lyžařského pobytu turistů-běžkařů TJ Turista a OKČT VOKD Ostrava-Poruba v Luhačovicích, Luhačovické vrchovině a v Bílých Karpatech. Ubytovali jsme se u našeho turistického přítele a poté jsme si vyjeli do nejbližšího okolí v Luhačovické vrchovině. Večer jsme si zašli do nejbližší restaurace Litovel na tanečky a cestou "domů" ještě na čerstvé koláčky v pekárně.
6 fotek, minulou sobotu, 6 zobrazení, 1 komentář | koníčky, ostatní, rodina-přátelé, zvířata
41 fotek, letos v červenci, 5 zobrazení, přidat komentář | krajina, rodina-přátelé
Trasa z penzionu Ráj kolem Vlhoště do Dubé a dále přes Tachov, Staré Splavy, Zahrádky zpátky do Ráje
117 fotek a 2 videa, minulou sobotu, 27 zobrazení, přidat komentář | příroda, rodina-přátelé
130 fotek, minulou sobotu, 12 zobrazení, přidat komentář | koníčky, lidé, rodina-přátelé, zvířata
Když mám toho voříška,můžu jezdit po výstavách neomezeně....za předpokladu,že tam něco jede,nebo v tomto případě někdo jede.
Svezly jsme se se Žlutavákama,psi se znají..jen na místě trošku zlobili,když se Hro tlemila na Dýni,protože byla příliš blízko naší tašky,nebo Renoš dělal bububu.
Společně se ale vyblbli na poli a na louce mezi vinohrady,kde si kradli klacek v divokém běhu.
Výstava nebyla špatná,jen hodnocení soutěží stálo za bačkoru: podle potlesku diváků,čili je jasné,že domácí měli širokou základnu a tak třeba v kostýmu vybrali /krom prvního zaslouženého místa / trapné mikimauze a hokejistu,zatímco originální kominické duo nic -přitom mikimauz,fotbalista,hokejista a pyžama jsou úplně trapné a out :měli by se jet podívat do Čech,tam jsou modely,že člověk žasne /policajt,pilot,hasič,chirurg,kutilové..../
Z naší výpravy bodovala Šárka s Dýní:třetí místo -a i tu měnili poháry,protože šotek zaúřadoval.
K výkonu Hro můžu napsat pouze to,že moc hezky nestála a ve druhém kole poklusu nasadila mimochod,ovšem jak chodili a stáli jiní,to netuším,protože mě v kruhu zajímá pouze vlastní pes.
Taky jsme využili možnost psího dua: s Timmym,voříškem hromáskovitým jak řemeň.Bohužel....hodocení této soutěže mi bylo velkou neznámou a myslím nejen mně....
A tož nebylo to špatné,ale Hromča má hodně co cvičit /oproti Citrínovi,například../
15 fotek a 8 videí, včera, 21 zobrazení, přidat komentář | koníčky, lidé, rodina-přátelé, zábava
Ani horko, dusno a pozdější (mimochodem osvěžující) déšť nezabránil tancechtivým lajnařům ve skvělé zábavě.
Děkujeme všem za suprovou sobotu.....

Další fotky a videa u kocóra zde: http://jonopv.rajce.idnes.cz/2017-08-22_Vojtechov_-_sobota
88 fotek a 2 videa, včera, 34 zobrazení, 3 komentáře | cestování, koníčky, rodina-přátelé, události
X.ročník mezinárodního srazu mistrů řemesla kolářského,kočárnického a mistrů opratí.Dojeli jsme celkem brzo a bylo nás míň jak 20 motorek :-) tak jsme se jako jediní měli možnost vystavit i naše "koně" na plácku v parku u zámku.A že byl o ně zájem :-) druhé občerstvení jsme dali u kamaráda na Křelově,kde zrovna probíhalo focení na kalendář.Tak jsem se tak trochu připojil :-)
www.zamekcechy.cz 49.5496156N, 17.0370803E
http://cisarska-pevnost.cz/cesta-po-pevnustkach/fort-xx-v-krelove/ 49.6174492N, 17.2148731E
153 fotek, minulou sobotu, 44 zobrazení, přidat komentář | rodina-přátelé, události

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.