Alba

Právě přidaná alba na Rajčeti.

Objevte možnosti videa
Fotka vydá za 1 000 slov.
A co teprve video?

kozel83
  • minulou neděli
sifra
Sokol Tasovice 2 : 3 TJ TATRAN Bohunice
fanous12
28.06. - ubytovani v chatove osade Jachta u Machace, prochazka k jezeru, prvni koupacka s Bezdezem a duhou
29.06. - Doksy - ZOO Berousek, skakaci hrad, obed u Machace, na slapadlech pres cele jezero, vecer minigolf
30.06. - pesky do kempu Borny, plaz, koupacka, obed, skakaci hrad, vecer tenis, hriste
  • letos v červnu
Obsah pokračuje za reklamou
Pokračujte dolů pro další obsah
ornelia
krica
Chittussiho údolí (Ronov nad Doubravou - Mladotice)
Rozhledna Boika, České Lhotice
zebrak
  • minulé pondělí
tenjemuj
Probudil jsem se v autě a dnes žádné velké teplo nebylo. Venku kdesi za lesem se zvedalo slunce a na obloze nebyl ani mráček. Dobrý předpoklad krásného dne. Mé kroky mne vedou nejprve k vodní hladině Velkého Dářka. Opláchnutí studenou vodou po ránu rozproudí krev a posléze zahřeje. Taky konám pár posledních snímků pro minulé album. Všude je klid, najím se a vyrážím. Kolem několika rybníků, jež má na své pouti a napájí je Sázava, se kolem vodní nádrže Pilská dostávám do hlavního cíle pro dnešní den: Žďár nad Sázavou. Respektive jen jeho část se Zelenou horou a areálem zámku. Návrat volím přes Stržský rybník na Světnov a přes Škrdlovice zpět k Velkému Dářku k autu
  • v úterý
danilik
  • letos v červenci
statnirentier
Ve dnech 11.7.2020 - 14.7.2020 jsme podnikli s BoJi sportem cyklovýlet okolím Litomyšlska. Ubytování bylo v hotelu Renospond ve Zderazu, oblasti to Toulovcových maštalí a spol. Ubytování klasické, 2 lůžkové pokoje s příslušenstvím společným 2ma pokojům. Strava solidní. Počasí: v sobotu celodenní frontový déšť, dále 3 dny jasno až polojasno s teplotami kolem 20 °C. Akorát tak na kolo v tričku. Sobotní den jsme tedy strávili prohlídkou muzea dýmek v Proseči a procházkou nejen po cukrárnách v Poličce. Tam jsme si objednali exkurzi na vyhlídkovou věž, kde pobýval několik let v mládí Bohuslav Martinů a to přímo v sedničce na vrcholu věže. Další 3 dny už jsme jeli téměř dle plánu na kolech jen s tím, že jsme vynechali některá města. Druhý den vyvezeni busem do Lanškrouna, abychom dojeli již sami na základnu, 3. den vyvezeni busem na Červenodvorské sedlo pod Suchým vrchem, abychom již opět sami sjeli dolů na základnu v Renospondu. Poslední den jsem naší skupině zorganizoval sportovní vložku jízdou lesní cyklostezkou ze základny na Nové Hrady, nikoliv tedy po silnici. Kdyby vážení, ale i já tušili, co nás čeká za bahení jízdu s několika brody, tak bychom tam nejeli. Ale zato jsme byli odměněni krásnou lesní přírodou s několika zastaveními u skal jako například Kříž u Kolumbova vejce, Kazatelna, Kupadla. Poslední bylo teda příznačné. Suchou nohou jsme neprojeli...Tož asi tak. Najeli jsme 2. den 75 km, 3. den 92 km, ale 11 jen s kopce bez šlápnutí z Červenovodského sedla do Jablonného, 4. den 44 km. Povedený zájezd. Ještě abych nezapoměl, přijeli nám v neděli večer zahrát 3x harmonikáři, 1x housličky a 1x basa. Pěkně jsme si zazpívali a poveselili se.
V Chocni jsme ještě navštívili Švadlenovi, krátce poseděli na kafíčku s tím, že nás příští den navštíví a pojedou s námi trasu. A tak se i stalo. Na konci jsou fotky z muzea dýmek v Proseči.