Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Klasická-fotografie

Nová navštěvovaná Právě přidaná

110 fotek, minulé úterý, 3 zobrazení, přidat komentář | cestování, dokumenty, klasická-fotografie, zvířata
16 fotek, letos v červnu, 11 zobrazení, 10 komentářů | klasická-fotografie, kultura, ostatní, události
V rámci Festivalu Re:publika 2018 bylo i několik akcí na Náměstí Svobody :-)
Album 316
8 fotek, 14.6.2018, 62 zobrazení, přidat komentář | klasická-fotografie, lidé, ostatní, příroda, zábava
Ve čtvrtek odpoledne mě čekalo focení s krásnou Annou. Bylo to naše třetí focení a stejně jako ty předtím, bylo super. Fotily jsme v okolí mého bytu, kde je pár zajímavých místeček a zákoutí. Trochu vtipné bylo, že si z nás počasí dělalo srandičky - celý den to vypadalo, že bude pršet a bylo pod mrakem (ideál na focení), tak jsme posunuly čas a začaly dříve a ejhle, slunce a horko jak blázen. No jo, větru dešti neporučíš : D
10 fotek, minulé úterý, 15 zobrazení, přidat komentář | děti, klasická-fotografie, lidé, příroda, zábava
V pátek jsem fotila tuto krásnou čtyřčlennou rodinku, která dostala focení darem. Fotili jsme v krásné přírodě, kde se nám i podařilo najít místečko plné kvítků, což bylo parádní. A podvečerní světlo? Nejlepší :]
15 fotek, minulou středu, 474 zobrazení, přidat komentář | klasická-fotografie, lidé, ostatní, příroda, rodina-přátelé
V sobotu focení svatby a v neděli budíček v 6:30 a hurá vyrazit směr levandulová farma, kde na mě čekalo párové focení s krásným párem Kristýnou a Markem. Bylo naše již několikáté focení a jako všechny předtím bylo prostě super. Jsou to báječní lidé, se kterými fotím moc ráda. K tomu to nádherné prostředí, zkrátka super ráno.
Letošní letní dovolenou jsme museli uskutečnit již na jaře. Naskytla se nám výhodná koupě zájezdu do našeho oblíbeného kempu Dole v Živogošči. Měl jsem trochu obavu o teplotu moře, ale to bylo teplejší než jiné roky v létě a i teploty vzduchu přes třicet stupňů byly hodně letní. Pohodu u moře jsme si zpestřili pár výlety po okolí a večery jsme trávili při svíčkách s lahvinkou dobrého vína. Bezva oddech.
Kytice  4| zirkon
1 fotka, minulou sobotu, 10 zobrazení, 6 komentářů | auta, klasická-fotografie
Jedna pro potěšení.
15 fotek, minulý pátek, 17 zobrazení, 3 komentáře | klasická-fotografie
Po roku smrti mé maminky.
8 fotek, červenec 2017, 3 649 zobrazení, přidat komentář | doma, klasická-fotografie, umělecké, zábava
1 video, minulý pátek, 20 zobrazení, 5 komentářů | klasická-fotografie, krajina, příroda
Ránno se trochu příchodem léta ochladilo a pěkně mračilo tak jsem se to snažil zachytit v čase.
86 fotek, 4.6.2018, 52 zobrazení, 29 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Nad Živogoščem se k nebi zvedá hradba hor, které vypadají nedostupné. Jde o pohoří Rilić s jeho nejvyšší horou Sutvid.(v novějších mapách je Sutvidem nazýván celý hřeben a nejvyšší vrchol Velikou Kapelou). Před devíti lety jsem se tam vydal poprvé. Letos jsem si to zopakoval. Odchod z kempu těsně před pátou a návrat na poledne. Jde o velice hezkou i když náročnou tůru. Na hezké ušlapané pěšinky zapomeňte, je tu jen kamení.
30 fotek, minulé úterý, 11 zobrazení, 7 komentářů | klasická-fotografie, koníčky, krajina, příroda
13 fotek, 17.1.2018, 3 zobrazení, přidat komentář | klasická-fotografie, krajina
2018-01-17
5 fotek, 10.6.2018, 129 zobrazení, přidat komentář | klasická-fotografie
20 fotek, minulé úterý, 19 zobrazení, 2 komentáře | klasická-fotografie

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.