Ústecký kraj

1 komentář
  • 16.8.2011
terryle
Cca týdenní prázdninové cajdání po ČR s bratrem se pomalu stává tradicí. Bez rodičů, bez dozoru, spokojeně v neznámých končinách, s nezdravým jídlem, prolézaje nebezpečná a špinavá místa... na utužování sourozeneckých vztahů ideální :)

Den 1: Jedlová (rozhledna) - Jiřetín pod Jedlovou - Horní Podluží
Den 2: Pěší výšlap kolem České Kamenice, předčasný návrat kvůli dešti
Den 3: Děčín
Den 4: Pěší výšlap kolem České Kamenice, tentokrát parádně úspěšný
Den 5: Výlet do Sasko/Českého Švýcarska - Bad Schandau a Hřensko
Den 6: Podzemní továrna z války Rabštejn + Srbská Kamenice (místo letecké nehody)
  • srpen 2011
gadic
moje první tůrování
  • prosinec 2010
aloeviera
Byl nádherný zimní den, přímo stvořený k výletu zimní přírodou. Krušné hory nebyly v ten den vůbec krušné. Počasí lákalo k procházce i k prohlídce nádherného zámku. Sluníčko se odráželo v nádherném čistém sněhu. Nemusíme jezdit daleko - Ústecký kraj má svá nádherná místa.
  • 31.1.2010
olsany
Album Kostel - Ten který jel po kolejích je v městě Most a je to skvělá kulturní památka. Také byla známá ve světě tím, že jako jedna z prvních památek byla v celku přesunuta přes 800 metrů po vlastní ose a po kolejích. Tak i proto ho mám moc rád, a vždy ho doporučuji. Opravdu, stojí to zato si ho prohlédnou, samozřejmě jen na vlastní oči.
  • 18.7.2011
berennika
  • 29.7.2011
sapito
Tento rok jsme navštívili několik menších ZOO a Děčín je rozhodně nevhodnější pro děti od 1,5 - 6 let.
  • 26.8.2011
vasek81
  • 27.7.2009
jitusa
  • duben 2011
lentilkacervena
Počasí se nám v neděli trochu umoudřilo a my konečně mohli podniknout,dlouho,plánovaný výlet do chomutovského zooparku.Tentokráte jsme vytáhli sebou i kamarádku Marušku,která v téhle zoo byla tak před x lety (no dobrá,tak před 24lety).Nejstaršího syna byste tam hledali marně,ten se odmítá zúčastňovat různých rodinných akcí,které mu připadají nudné :D. Den se fakt vyvedl,sluníčko svítilo a bouřka počkala,až se za námi,k večeru, zavřely dveře od bytu :D

Fotky nafotila Barborka Panasonicem DMC-FZ5
  • 14.8.2011
kelly
Několik snímků z Lesoparku v Chomutově. Pelikán kadeřavý, který se procházel po cestě, vlci, nás zaujalil asi nejvíce. Líbily se mi dřevěné sochy u jezírka. Bohužel jsem zapoměla jméno autora. Snad se budou líbit ....
  • duben 2011
  • 2 496 zobrazení
blahov
  • 31.8.2011
iceeh
Super výlet do Českého Śvýcarska. V plánu jsme měli vyjet v 7h ráno z Litoměřicích, ovšem kamaráda Zakyho jsme tahali z postele, takže se vyjelo později. Cesta pohodová. V Hřensku nás všechny trochu odpudili vjetnamští trhovci a sazby, které chtěli za parkovné. Nakonec jsme našli 2 místa zadarmo. Cesta byla perfektní, připadali jsme si jak někde v Kanadě. Doporučuji. I počasí nám vyšlo. Výletík na celý den a určitě se tam ještě vrátíme, protože je tam toho ještě mnoho k poznávání ;-)
  • květen až červenec 2011
jitka1102
4 komentáře
  • květen 2010 až srpen 2011
ph4057
Já a Frantna na panské skále, moc jsme si to užili a hned několikrát se pro vás nafotily. Doufám že se všem fotky libí a také dofám, že pro vás nahraji také další výlet. Za všechny hlasy předem děkujeme....