Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Ostatní

Nová navštěvovaná Právě přidaná

16 fotek, letos v červnu, 11 zobrazení, 10 komentářů | klasická-fotografie, kultura, ostatní, události
V rámci Festivalu Re:publika 2018 bylo i několik akcí na Náměstí Svobody :-)
Album 316
15 fotek, duben 2009 až prosinec 2018, 4 zobrazení, přidat komentář | ostatní
130 fotek, minulý týden, 112 zobrazení, přidat komentář | krajina, lidé, oslavy, ostatní, události
Čtvrtý červnový víkend 2018 uspořádala T.O. Ztracenka slavnostní oheň na oslavu 100 let od vzniku našeho trampingu. Náš tramping je hnutí fungující na principu existence trampských osad, proto vznik první trampské osady je zároveň vznikem našeho trampingu. Tramping je hnutí svobody, demokracie a volnosti. Člověk se může svobodně rozhodnout, jestli vstoupí do nějaké trampské osady, která má o něj zájem. V trampských osadách si trampové od počátku demokraticky volili svou samosprávu tj. šerifa, jeho zástupce, třeba pokladníka a radu starších či výbor. Trampské osady vždy toužily po volnosti trampingu a trampové bojovali proti vládnoucím režimům, omezujícím volnost. Součástmi trampingu jsou skutečné kamarádství, romantika v přírodě a v kultuře a především trampské zvyky a tradice obsahující tzv. nepsané zákony (i když po desetiletí už napsané v mnoha publikacích). Trampské hnutí má mnoho společného, ale trampské osady i hodně specifického. Nekritizujme osady za jejich odlišnosti, protože právě různorodost trampských akcí – výročních ohňů, potlachů, oslav, smuteček, slezin a dalších činností je zdravým kořením našeho trampingu. Važme si toho, že před sto lety průkopníci trampingu vytvořili hnutí, které zajisté přetrvá do dalších staletí. Ztracenko, díky za těch sto let a za skvěý potlach k tomuto jubileu !
47 fotek, minulou sobotu, 2 zobrazení, přidat komentář | architektura, cestování, města, ostatní
Ruský chrám a památník bitvy národů.
116 fotek, minulou sobotu, 11 zobrazení, přidat komentář | kultura, ostatní, události, umělecké, zábava
Koncert kapely Perutě v Dačicích
44 fotek, minulou sobotu, 27 zobrazení, 5 komentářů | architektura, cestování, kultura, ostatní, vesnice
Rekonstrukce raně středověkého slovanského hradiště a muzeum s nálezy z lokality.
271 fotek, letos v červnu, 31 zobrazení, 1 komentář | cestování, dokumenty, krajina, ostatní, příroda
Tak jako každý rok v červnu se s Petrem vydávám na nějaký ten vandr. Letošní plán jsme přehodnotili téměř měsíc před odjezdem a vydali se po Zlaté stezce Českého ráje z Mnichova Hradiště do Jičína. I když trasa ve vyhledávači ukazuje asi 120 km, Petrova GPS to spočítala na 150km. Za šest dnů docela slušný výkon. A to je hodně kiláků po skalách, schodech a žebřících. Spali jsme v kempech, z nichž některé byly mimo trasu a tak jsme si trochu museli zajít. Stravování z batohu a hospůdek a stánků kolem trasy. Počasí celkem dobré, i když druhý den nám celý propršel. Celá pátý den jsme se motali po všech možných trasách v Prachovských skalách. Bylo to bezva. Tak si pojďte tuto trasu ve zkratce projít s náma.....
18 fotek, březen až červen, 15 zobrazení, 21 komentářů | ostatní, zvířata
Druhé album našeho Chameleona pardálího, které vzniklo po čtyřech měsících pobytu u nás.
8 fotek, 14.6.2018, 62 zobrazení, přidat komentář | klasická-fotografie, lidé, ostatní, příroda, zábava
Ve čtvrtek odpoledne mě čekalo focení s krásnou Annou. Bylo to naše třetí focení a stejně jako ty předtím, bylo super. Fotily jsme v okolí mého bytu, kde je pár zajímavých místeček a zákoutí. Trochu vtipné bylo, že si z nás počasí dělalo srandičky - celý den to vypadalo, že bude pršet a bylo pod mrakem (ideál na focení), tak jsme posunuly čas a začaly dříve a ejhle, slunce a horko jak blázen. No jo, větru dešti neporučíš : D
9 fotek, letos v červnu, 32 zobrazení, přidat komentář | lidé, ostatní, příroda, rodina-přátelé, zábava
Páteční podvečerní zamilované focení s krásným mladým párem. Tentokrát jsem fotila svoji švagrovou s jejím přítelem. Společnost nám dělaly moje psí příšery Kara a Myš a nechyběla ani Kačky chlupatice Bobina. Skvělý podvečer :]
33 fotek, minulý čtvrtek, 4 zobrazení, přidat komentář | krajina, ostatní, vesnice, zvířata
Kousek za Benešovem možné vyžití s koňmi,plážovým volejbalem,kurty na tenis,venkovní bazén a ubytování.
15 fotek, minulou středu, 474 zobrazení, přidat komentář | klasická-fotografie, lidé, ostatní, příroda, rodina-přátelé
V sobotu focení svatby a v neděli budíček v 6:30 a hurá vyrazit směr levandulová farma, kde na mě čekalo párové focení s krásným párem Kristýnou a Markem. Bylo naše již několikáté focení a jako všechny předtím bylo prostě super. Jsou to báječní lidé, se kterými fotím moc ráda. K tomu to nádherné prostředí, zkrátka super ráno.

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.