Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Krajina

Nová navštěvovaná Právě přidaná

2016 44| mv
100 fotek, únor až prosinec 2016, 10 932 zobrazení, 12 komentářů | krajina, lidé, příroda, rodina-přátelé, zábava
to nejlepší z loňského roku na sto fotkách
39 fotek, zima 2016/2017, 2 753 zobrazení, přidat komentář | cestování, dokumenty, krajina, města, příroda
12 fotek, letos v únoru, 1 476 zobrazení, 83 komentářů | architektura, krajina, příroda
23 fotek, 16.3.2017, 1 093 zobrazení, přidat komentář | krajina, lidé
18 fotek, říjen 2011 až březen 2017, 915 zobrazení, přidat komentář | krajina, lidé
92 fotek, léto 2014, 842 zobrazení, 16 komentářů | cestování, dokumenty, krajina, příroda, země
Dovolená s kamošema v Chorvatsku
115 fotek, 5.3.2017, 709 zobrazení, 504 komentářů | architektura, cestování, krajina, země
Kypr - jižní, řecká část, výletní 3. den. Ráno jsme vyrazili turistickým autobusem směrem k hranicím ve Famagustě. Po odbavení na hranici, jsme zamířili do jižní, řecké části ostrova. Byl příjemný den a cesta hezky ubíhala, za průběžného informování naší průvodkyně o životě místních obyvatel a zajímavostech po trase jízdy. První zastavení bylo v Choirokoitii, kde jsou k vidění neolitické vykopávky sídliště, jehož obývání se předpokládá od 7. do 4. tisíciletí před naším letopočtem. Druhé zastavení bylo u mořského útesu Petra tou Romiou, kde podle jedné z legend byla zrozena bohyně lásky Afrodité z mořské pěny, která se utvořila kolem genitálií boha Urana, které mu odňal jeho syn Kronos. Třetí zastavení bylo v obci Yerouskipou, poblíž Pafosu, kde jsme navštívili kostel Agia Paraskevi, jehož základy byly položeny v 9. století našeho letopočtu a jsou vyzdobeny krásnými freskami. Čtvrté a konečné zastavení bylo v Pafosu, kde jsme zhlédli krásné mozaiky z domů Dionýsa, Orfea a Aiona. Byly náhodně odhaleny v 60. letech minulého století. Součástí prohlídky byla též návštěva královských hrobek ze 12. století před naším letopočtem. Dále po prohlídce přístavu v Pafosu jsme vyrazili směr náš hotel na turecké straně. Budete li mít zájem zhlédnout i 1. album z Kypru nabízím odkaz http://jiricerny.rajce.idnes.cz/Kypr_2017%2C_turecka_cast_1./
142 fotek a 2 videa, únor 2016 až březen 2017, 609 zobrazení, 13 komentářů | cestování, krajina, lidé, příroda, sport
31 fotek, 15.3.2017, 599 zobrazení, 160 komentářů | cestování, dokumenty, krajina, lidé, příroda
Focení a zpracování snímků do tohoto alba jsem si dost vychutnávala… Něco málo na vysvětlenou jsem si dovolila připsat až pod fotky v závěrečné třetině alba, tak se prosím hned neznepokojujte, když třeba nejdříve nebudete vědět, co si o tom máte myslet… Ale vy si určitě i tak hned něco myslet budete! :-)
54 fotek, 25.2.2017, 596 zobrazení, přidat komentář | krajina, lidé, ostatní, příroda, události
V úterý jsme se domluvili na Šotkově slezině, že o víkendu vyrazíme na akci Zimní Amerika, dokud je ještě na Malé Americe led. Kdysi jsme se s kamarády domlouvali ve čtvrtky kam pojedeme druhý den na vandr, dokonce často jsme se rozhodovali až v pátek na nádraží. Já ještě dodnes přemýšlím v pátek dopoledne, kam o víkendu vyrazím. Avšak, doba se změnila, mnozí trampové potřebují vědět minimálně čtvrt roku předem kam vyrazí na akci, aby si v předstihu uspořádali pracovní, rodinné a jiné problémy. V pátek 24.2.2017 jsme se tedy sešli v Srbsku v trempovně U Nádraží aneb U Hulanů, kde byly novým hospodským objeveny zajímavé historické dokumenty, v sobotu jsem se prošel dle každoroční tradice po ledě Ameriky, kde jsme před 40 roky hrávali trampský hokej bez bruslí a s klacky. Kamarádům tehdy bylo 15 roků, mně o deset více, ale dnes si nedovedu představit, že by si oni něco podobného zopakovali. Já jsem vždy připraven. Oba večery až noci, díky Šotkovi, probíhal bohatý hudební program a tak musím za sebe uplynulý víkend hodnotit opět coby perfektní.
34 fotek, 15.3.2017, 512 zobrazení, přidat komentář | krajina, lidé
44 fotek, 26.2.2017, 372 zobrazení, 427 komentářů | architektura, krajina, příroda
předjarní výlet za středověkými památkami na českolipsku...
41 fotek, 11.3.2017, 350 zobrazení, 380 komentářů | krajina, příroda
v sobotu jsem se vydal hledat jaro. první cesta mě zavedla na úštecko, kde jsem hledal fialové chlupáčky na stráních u drahobuzi a potom jsem zamířil do údolí robečského potoka zvaného peklo nedaleko zahrádek u české lípy...
38 fotek, letos v březnu, 323 zobrazení, 378 komentářů | krajina, makro, příroda
Šumavská řeka Vydra získala své pojmenování podle výskytu vydry říční. Jistá podoba by tu byla i v hravosti a taky bystrosti, se kterou se hrne svým žulovými balvany vyplněným korytem. Vydra pramení jako Luzenský potok pod Luzným u státní hranice s Německem, splynutím s Březnickým potokem se z ní stává Modravský potok. K němu se připojuje Roklanský potok a dál už je to Vydra. Její tok, dlouhý 23 100 metrů, se později spojí s Křemelnou, až nakonec plyne dál jako Otava.

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.