Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Vesnice

Nová navštěvovaná Právě přidaná

30 fotek, 9.7.2017, 1 zobrazení, přidat komentář | krajina, příroda, vesnice
aneb kousek Provence v Česku
67 fotek, 9.7.2017, 1 zobrazení, přidat komentář | architektura, krajina, příroda, vesnice
41 fotek, minulou sobotu, 8 zobrazení, přidat komentář | oslavy, rodina-přátelé, vesnice, zábava, zvířata
Rok 2001 - 2011
poslední po 6 letech
23 fotek, 8.7.2017, 2 zobrazení, přidat komentář | architektura, příroda, vesnice
Cyklo dovča
51 fotek, 8.7.2017, 2 zobrazení, přidat komentář | architektura, krajina, příroda, vesnice
32 fotek, 8.7.2017, 4 zobrazení, přidat komentář | architektura, krajina, kultura, vesnice
Cyklo dovča 4. den
20 fotek, 7.7.2017, 4 zobrazení, přidat komentář | krajina, města, vesnice
Cyklo dovča 3. den - ostatní sjížděli Orlici
217 fotek, minulé úterý, 5 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda, rodina-přátelé, vesnice
Krátkodobá NÁSTĚNKA 4. dne 8-denního zájezdu turistů KČT Třinec po Východním Slovensku. Odjeli jsme BUSem od Vinianskeho jazera v 8:30 h. ku Prešovu, do obce Petkovce. Vystoupali jsme na oblý kopec BUČKY (528 m), z něhož byly v pěkném dni úžasné výhledy na okolní i vzdálené hory: Ondavská vrchovina (pod ní v.n. Velká Domaša), v dáli Vihorlatské vrchy (Sninský kameň, Motrgon, Vihorlat), dlouhé Slanské vrchy, pohoří Stráže (Stráž a Lysá Stráž,Šarišský hrad a Kapušiansky hrad), za nimi pohoří Bachureň, Čerchovské pohorie (Čergov, Lysá hora), v dáli Vysoké Tatry a Pieniny, Laborecká vrchovina, v dáli Nízké Beskydy, Bukovské vrchy - NP Poloniny a v nepřehlednu snad i Bieszczady v PL. Na vrchu Bučky jsou rozsáhlé louky plné květin, sbírali jsme jahody, kochali se výhledy a určovali jsme hory a vrchy. Větší část turistů sešla k vodní nádrži Velká Domaša a jen část nás šla loukami k Malé Domaši. Občerstvili jsme se ostružinami a v obci Slovenská Kajňa jsme pojedli a popili v horku u zavřeného hostince z vlastních zásob. Zaujala mě zde zajímavá "železná" studna. BUS nás zde přibral a cestou jsme opět zajeli do Kauflandu Michalovce na doplnění zásob pro další dny putování po horách.
42 fotek, 6.7.2017, 3 zobrazení, přidat komentář | krajina, města, příroda, vesnice
Cyklo dovča - 2. den
68 fotek, 5.7.2017, 6 zobrazení, přidat komentář | krajina, města, příroda, vesnice
Cyklo dovča - Krňovice Penzion Statek u Kynosů - Městské lesy i město Hradec Králové
28 fotek, srpen 2015 až červen 2017, 15 zobrazení, přidat komentář | cestování, vesnice
37 fotek, minulou středu, 11 zobrazení, přidat komentář | architektura, cestování, krajina, příroda, vesnice
58 fotek, včera, 6 zobrazení, přidat komentář | kultura, vesnice, zábava
DIVADLO POD HVĚZDAMI
281 fotek, minulé pondělí, 7 zobrazení, přidat komentář | architektura, cestování, krajina, rodina-přátelé, vesnice
Krátkodobá NÁSTĚNKA 3. dne 8-denního zájezdu turistů KČT Třinec po Východním Slovensku. V noci pršelo a tak jsme za drobného deštíku odjeli v 8:30 h. od Vinianskeho jezera, přes města Michalovce, Strážske, Humenné, Sninu, do obce Uličské Krivé. Zde jsme si prohlédli dřevěný kostelík (cerkev) sv. archanděla Michala (nesmělo se fotit). V deštíku, po blátě a přes "mokro" jsme vyšli z obce Uličské Krivé (285 m) na zkrácenou trasu přes sedlo Pod Vežou (500 m) do obce Ruský Potok (424 m). Zvenčí jsme si prohlédli dřevenou cerkev sv. archanděla Michala a nový zděný kostel a seznámili se s okolím a historií na infotabulích. BUSem jsme se přemístili do obce Topoľa, kde nás průvodkyně detailně seznámila v dřevěné cerkvi sv. archanděla Michala z 1650-1700 s mnohými zajímavostmi. Štěstí jsme neměli v obci Jalová, kde jsme si jen zvenčí prohlédli nejmenší dřevěnou cerkev sv.Juraja z 1745 v oblasti. Večer jsme oslavili narozky jmenovce, sledovali jsme v TV boje atletů na MS a konstatovali jsme další úspěšný den.
56 fotek, minulou sobotu, 25 zobrazení, přidat komentář | dokumenty, kultura, vesnice, zábava
Nafotil : Petr Tichý
125 fotek, léto, 21 zobrazení, přidat komentář | cestování, kultura, města, příroda, vesnice
from Ljubljana (Slo) to Dushanbe (TJ) via Istanbul (TR).. short visit to National Museum of Tajikistan, then trip to the north (road M34) into Fann mountains
14 fotek, 2.6.2017, 10 zobrazení, přidat komentář | dokumenty, kultura, lidé, vesnice
V předvečer Dne stromů se v lukovském kulturním domě promítala v předpremiéře nová pohádka Dukátová skála, která byla loni natočena na Lukově a v okolních vesnicích.