Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.


Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.
 

Auta

Nová navštěvovaná Právě přidaná


reklama

88 fotek, minulou sobotu, 2 zobrazení, přidat komentář | auta, cestování, koníčky
Pět našich vozů vyráží na májovou burzu v Mohelnici ve složení 2x škoda Oktávia, 1x škoda Oktávia kombi, 1x škoda 1203 a 1x renault 16 TS. Na zpáteční cestě navštěvujeme Tvarůžkovou prodejnu na Mohelničáku a pokračujeme na oběd do Městečka Trnávky. Od výstupu na hrad Cimburk nás zachraňují černé mraky a hrozba deště. Ujíždíme k Mlsné Kočce na sladkou tečku a pokračujeme k domovům. Na chvíli nás dešťové mraky dohoní, ale naše stroje si s nimi po několika kilometrech poradí a výlet dojíždíme za sucha.
26 fotek, letos v květnu, 7 zobrazení, přidat komentář | auta, koníčky, kultura
Klubový výlet VCC HK
57 fotek, letos v květnu, 2 zobrazení, přidat komentář | auta
oprava
174 fotek, minulou neděli, 10 zobrazení, přidat komentář | auta, lidé, ostatní, sport, události
Fotoreportáž z Velké ceny Mohelnice Truck Trialu, konané v neděli 20. května 2018 v Areálu Mohelnických lomů.
113 fotek, minulou sobotu, 54 zobrazení, přidat komentář | auta
65 fotek, minulou sobotu, 29 zobrazení, přidat komentář | auta
38 fotek, včera, 4 zobrazení, přidat komentář | auta
7 fotek, ve středu, 16 zobrazení, přidat komentář | auta, cestování, dokumenty, koníčky
Robur byla obchodní značka výrobků podniku VEB Robur-Werke Zittau ve Východním Německu. Hlavním produktem podniku byly nákladní automobily o nosnosti do tří tun. Podnik sídlil ve městě Žitavě na jihovýchodě Saska. Vozidla zde vznikala zpočátku pod názvem Phänomen. Výrobní závod se od znárodnění až do roku 1957 jmenoval VEB Phänomen Zittau. Po sjednocení Německa byla snaha udržet výrobu vozidel vybavených motory Deutz, ale v roce 1991 byla produkce zastavena
P.S. dělal se zde i u nás známý Garant
Byl jsem drzý a vlezl jsem jim až na dvůr :D - foceno 23.5.2018
86 fotek, minulou sobotu, 34 zobrazení, přidat komentář | auta, koníčky, sport
První závod RX cupu v roce 2018
28 fotek, září 2017 až květen 2018, 9 zobrazení, přidat komentář | auta
Čtvrté auto
5 fotek, červenec až prosinec 2011, 5 zobrazení, přidat komentář | auta
Třetí kára
19 fotek, ve středu, 4 zobrazení, přidat komentář | auta
93 fotek, minulou sobotu, 17 zobrazení, přidat komentář | auta, koníčky, sport, události, zábava
39 fotek, tento týden, 66 zobrazení, 3 komentáře | auta
Setkání veteránů hotel Harmonie v Lánově 20.5.2018
34 fotek, ve středu, 3 zobrazení, přidat komentář | auta, koníčky
Ford Galaxy, MPV, 2013, hnědo-šedá metalíza, 2.0 TDCI
Inzerát: https://auto.bazos.cz/inzerat/88542603/Ford-galaxy-DPH.php
29 fotek, 28.4.2018, 1 zobrazení, přidat komentář | auta, koníčky
Mercedes Benz 200TE, W124, 1995, kombi.
Inzerát: https://auto.bazos.cz/inzerat/89038926/Mercedes-Benz-W124T-E200-95.php
28 fotek, letos v květnu, 12 zobrazení, přidat komentář | auta, lidé, sport, zábava
182 fotek, minulou sobotu, 67 zobrazení, přidat komentář | auta, koníčky, ostatní, události, zábava
Rally devil race III. Hradec Kralové
19.5.2018
69 fotek, minulý týden, 27 zobrazení, 30 komentářů | auta, cestování, koníčky, sport
Jak jsem ladil motor Fire Horse z e-darky.eu

Koupili jste maximum, co jde a přesto nejede? Nezoufejte, spasujte si kanály. Otřepy a hrany jsou váš nepřítel, vemte minibrusku a všechno spasujte podle otisku na těsnění, aby směs šla přímo a nemusela moc zatáčet a cpát se do úzkých děr. Zpasováno: sání na válec a karbec, výfuková příruba na válec, přepouštěcí kanály k válci a přepouštěcí kanály a výfuk k pístu. Optimalizace toku směsi dozadu pro menší ztráty výfukem. Zabroušení okraje hlavy, protože válec, hlava a píst jsou na čínský zdvih 38mm a my máme 40mm. Komprese veliká, odhadem na hraně rozumné míry. Použita nejlevnější sada píst-válec a nejlevnější hlava z ebay. ebay válec má větší průřez přepouštěcích kanálů. Nahrazují originál válec firehorse z E-darky.eu

Hodnocení po 50km: V malých otáčkách to tahá i do kopce, ale ještě je cítit záběh, tak tomu moc nedávám. Ve středních otáčkách to trhá ruce a asfalt, jede to jak lehce spasovanej skyhawk (sání a výfuk). Ve vysokých otáčkách v rozumné míře v rámci záběhu to vyloženě chce točít víc a ještě víc do nesmyslu. Nepotkal jsem radar, ale 45+ km/h odhadem. Samozřejmě, že to i víc žere, z 1,2l/100km se to dostalo cca na 3l/100km, ale za tu megabrutální hrubou sílu a zábavnost to stojí. Je to jak dráždit hada, furt vrkat plynem a poslouchat, jestli nekouše. adrenalin jak prase. Topí to teda o hodně víc, slina sykne a odskočí, tak je třeba se krotit a nedávat tomu furtplnej, to možná půjde až po záběhu, stejně jako se skyhawkem, co maj větší kompresi, kolem 9:1, a tohle po montáži ebay hlavy na tom je s kompresí podobně. Pokud to chcete dělat, kupte si na e-darky nebo ebay druhý válec, píst, čep, ložisko čepu, hlavu.

Hodnocení po dalších 57km (celkem 107km) a 1,3l:
v malých otáčkách to moc netáhne, je to takové "hodné". Jak se to ale roztočí, tak to trhá asfalt kopec nekopec ve městě držim krok s autama a jde to za plynem jak motorová pila. Na konci jízdy už si nechá líbit dkouhodobej furtplnej s příšlapem na nejvyšší rychlost do strmého kopce. Mazec nadevše. Zrodil se brdský šplhač.
Ještě to chce komorový výfuk podle jaguara "torque pipe" - momentová trubka a dlouhé sání, aby to mělo sílu v malých otáčkách.

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.