Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Kategorie příroda

BBB 0| anetch
14 fotek, včera, 4 zobrazení, přidat komentář | doma, lidé, příroda, rodina-přátelé, selfie
Jsme královny, vole.
67 fotek, 11.8.2016, 6 zobrazení, 48 komentářů | krajina, příroda
Krompach - Hvozd - Babiččin odpočinek - Mařenice - Trávník - Křížový vrch - Cvikov (15,5 km)

Počasí se další den zase vylepšilo a tak jsme vyrazily na Hvozd, který je pátou nejvyšší horou Lužických hor. Leží na hranicích s Německem, na jeho dvou vrcholech jsou dvě německé chaty - jedna z nich s rozhlednou. Nejen Hvozd samotný, ale i krajina pod ním se nám moc líbily, a pokud si někdy zase vyjedeme na delší dobu do Lužických hor, Hvozd a jeho okolí určitě navštívíme znova.
22 fotek, dnes, 5 zobrazení, přidat komentář | příroda, sport
Paddleboardový den na Labské přehradě ve Špindlu 24.8.2016
35 fotek, 4.8.2016, 2 zobrazení, přidat komentář | příroda
205 fotek, 4.8.2016, 3 zobrazení, přidat komentář | architektura, příroda
24 fotek, 2.8.2016, 1 zobrazení, přidat komentář | architektura, příroda
34 fotek, minulou neděli, 30 zobrazení, 65 komentářů | architektura, krajina, příroda
zámecký vrch u české kamenice je výrazný vulkanický kužel zakončený na vrcholku zříceninou gotického hradu z doby husitských válek. zřícenina byla v roce 1998 doplněna 16 metrů vysokou dřevěnou rozhlednou...
39 fotek, dnes, 8 zobrazení, přidat komentář | kultura, lidé, města, příroda, zvířata
od rána v Praze a pár fotek z Mořského světa
23 fotek a 3 videa, dnes, 10 zobrazení, přidat komentář | krajina, příroda
23.8.2016
Sp. Tomášovce - Tomašovský výhľad - Sokolia dolina - Malé Zajfy - Stratená
9 fotek, 5.5.2016, 5 zobrazení, přidat komentář | cestování, města, příroda
několik fotografií z Písku
17 fotek, 26.7.2016, 7 zobrazení, přidat komentář | architektura, cestování, krajina, příroda, země
Ruiny kostela sv. Anny patřící bývalé vsi Pořejov se nacházejí na kopci nad bývalou obcí ve výšce 712 m.n.m. cca 6 km jižně od Tachova.
Na místě kostela stávala kaple o níž je zmínka z roku 1658. O dva roky později na popud majitelky Veroniky Kateřiny Alsterlové dochází k rozšíření na barokní kostelík. V roce 1673 je kostel dále rozšířen. V roce 1786 je sice odsvěcen, ale již na počátku 19. století je jeho funkce opět obnovena a slouží věřícím až do konce druhé světové války. S odchodem místního obyvatelstva, ale difinitivně ztrácí svoji funkci a začíná chátrat. Ani po pádu komunistického režimu, za kterého měla svého času ve věžičce stanoviště pohraniční stráž, se neblýská na lepší časy a ruiny stále více chátrají... :(
40 fotek, dnes, 4 zobrazení, přidat komentář | města, příroda, zvířata
S naší známou jsme si udělaly výlet na zámek Jemniště, uvnitř zámku jsme nebyly, pouze v zahradě a cukrárně. Ceny jídla jsou poněkud vyšší, ale interiér je stylový a pěkný, cukrárna nabízí zajímavé sladkosti. Zahrada působí i jako minizoo. Také jsem "dodělala" Vlašim, chtěla jsem se dříve podívat do úparazoo, tak se to stalo dnes. Ta je malá, ale stojí to za to. Zaparkovat se dá velmi blízko za dobrou cenu, popř. tam dojet hromadnou dopravou.
82 fotek, léto, 13 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, lidé, příroda, země
cesta po horách SZ Albánie, značení turist. tras
25 fotek, dnes, 5 zobrazení, přidat komentář | krajina, příroda
10 fotek, dnes, 22 zobrazení, přidat komentář | děti, příroda, události
Krátce po uvedení chaty do ostrého provozu se na ni začalo jezdit. Samozřejmě také fotit, i když kvalita fotoaparátu a tudíž i fotografií odpovídala cenové relaci, kterou jsme si mohli dovolit. Proto prosím laskavého diváka, aby omluvil zhoršenou kvalitu obrazu.
71 fotek, minulé úterý, 14 zobrazení, 10 komentářů | cestování, krajina, příroda
Dne 16.8.2016 se nám splnil sen, vystoupali jsme na nejvyšší vrchol Vysokých Tater a to na Gerlachovský štít. Už jsme tam chtěli vylézt dříve, ale pokazilo nám to počasí, hodně nasněžilo a tak horský vůdce výstup odvolal. Pak se pro změnu ten samý vůdce cestou na Ganek zabil, takže jsme Gerlach odložili na neurčito. Až letos jsme si řekli, že tam konečně vylezem. A podařilo se :-) V 8.54 hod jsme si mohli říct, že výše už to v Tatrách nejde :-) Parádní pocit, nádherná túra. Šli jsme klasickou cestou a to Velickou próbou nahoru a sestup dolů Batizovskou próbou. Počasí zas až tak extra nebylo, ale náš horský vůdce říkal, že na letošní sezónu je krásné - nepršelo, nesněžilo a oblačnost se držela až nad Gerlachem, přímo v mlze jsme nešli. V tyto prázdniny prý na Gerlachu zažil jen pět azurových dní. Nicméně byla docela kosa, na vrcholu byly jen 2°C. Ze Sliezského domu jsme vyrazili v 5.30 hod a na magistrále u Batizovského plesa jsme byli v 11.30 hod. Ve 12.30 hod jsme nastupovali na Sliezskom domě do auta a ujížděli s vůdcem směr Tatranská Polianka.

Tuto túru jsem podnikla i pro mé rodiče. Oba milovali Tatry, měli tam dokonce svatbu a jejich srdíčka tam odjakživa patřila. Bohužel mi před pár měsíci oba umřeli a to dva měsíce po sobě. Takže mami, tati podařilo se a myšlenkami při výstupu jsem byla pořád s vámi.
40 fotek, letos v červenci, 16 zobrazení, 26 komentářů | architektura, cestování, děti, krajina, příroda
Swakopmund-přístavní město v západní Namibii při pobřeží Atlantiku.Jeli jsme podél Pobřeží koster,které je proslulé vraky lodí, které ztroskotaly kvůli mlze, která se tvoří díky větrům nasyceným vodou z moře a suchým vzduchem z pouště.
18 fotek, tento týden, 4 zobrazení, přidat komentář | krajina, příroda

Rajce.net je největší česká sociální síť,
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih