Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Kategorie příroda

Seznam všech alb na Rajčeti

74 fotek, minulou neděli, 1 zobrazení, přidat komentář | doma, koníčky, příroda
216 fotek, minulý týden, 1 zobrazení, přidat komentář | příroda, sport
Po krásném teplém jaru přišla zase v pátek 17. dubna krutá zima. Jeli jsme na Slovácko. Ráno pršelo. Odpoledne se jakž takž vyčasilo a tak hurá do Hluku podívat se na tvrz a k sv.Antonínkovi. Přijeli jsme znoklí a studení.Sobota začala sluníčkem. Jeli jsme na začátek trasy vlakem. Náhle tu byla sněhová vánice. Cíl jsme změnili ze Záhlinic na Otrokovice. Čaj s rumem nás zahřál a najednou hřálo i sluníčko. S větrem v zádech jsme uháněli kolem Baťova kanálu do Ostrožské Nové Vsi.Neděle začala námrazou. V 5 stupních C jsme začali projíždět Moravskou Saharou od Bzence Přívoz. Navštívili jsme domnělé místo Veligrad na vrcholu Náklo a zámek v Miloticích. No a to je vše. Dobré jídlo zlepšovalo náladu. Dál mluví fotky.
20 fotek, dnes, 1 zobrazení, přidat komentář | příroda, zábava
70 fotek, minulou sobotu, 4 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda, rodina-přátelé, zábava
Takže ve sklípku se nedá sedět 24hodin - proto součástí této akce byl i naplánovaný sobotní výlet - jelikož ráno byla zima jak v zimě :-) a foukalo to jak ze strnišť :-) - byl narychlo ještě plán ráno přepracovaný - trasa výletu tedy nakonec vedla z Boleradic - obec Vrbice - historické vinné sklepy ve třech patrech - u obce Zaječí je "mastňácké" :-) Vinařství U Kapličky - a rozhledna Dalibor - přesun do Mikulova - zde je v plánu jeskyně Na Turoldu a Svatý Kopeček - odpoledne se počasí už umoudřilo a bylo celkem fajn - jen škoda že tak nebylo už od rána - jo a ještě jedna perlička z výletu :-) - zkuste se takhle v sobotu kolem druhé hodiny najíst v Mikulově v deseti lidech :-) - proto ještě nad rámec výletu byl turisticko-orientačně-poznávací okruh Mikulovem :-) - vše ale dobře dopadlo - i jsme jedli a všichni nakonec u jednoho stolu :-)
Toto vše se odehrálo v sobotu 18.4.2015
35 fotek, minulou neděli, 3 zobrazení, přidat komentář | příroda, zvířata
92 fotek, minulý týden, 4 zobrazení, přidat komentář | krajina, města, příroda, země
65 fotek, včera, 8 zobrazení, 14 komentářů | architektura, cestování, dokumenty, města, příroda
Na náš kraj parádní počasí, tak jsem vyrazil na výlet na Belveder proti D. Žlebu (poslední vesnice na levém břehu Labe, před Německem. Vlakem do DC, po nábřeží a přes náměstí, kolem kult. střediska Střelnice, přes Lesopark na kopec Stoličná Hora. Ještě dole vlevo před lesoparkem, na hlavní silnici na Hřensko do Němec, jsem objevil nějakou ruinu kostelíka a nějaké vyhlídky na řeku Labe, ale na netu jsem nenašel k tomu žádné informace. Třeba je někdo chytřejší než já, rád se poučím. Je vidět, že tam nyní přebývají bezdomovci. Škoda toho. Ale nic, jdeme do kopečka vzhůr nahoru...
8 fotek, minulou neděli, 14 zobrazení, 4 komentáře | cestování, krajina, příroda
Štěpy mi poslal pár krásných foteček z Vršatce. Průzkumné výpravy se 19.4. zúčastnili 4 PPP. Další skupina se tam chystá 3.května, tak aby jste věděli na co se máte těšit. Za velmi užitečné informace i fotečky Štěpánovi moc děkuji.
38 fotek, minulou sobotu, 3 zobrazení, přidat komentář | příroda
127 fotek, leden až březen, 8 zobrazení, 12 komentářů | dokumenty, krajina, města, ostatní, příroda
Naše Paseky v prvních třech měsících tohoto roku... Stejné motivy, různé podmínky, prostě letošní aprílová zima. Foceno 4. ledna - 30. března 2015.
52 fotek, minulou středu, 37 zobrazení, 71 komentářů | architektura, cestování, dokumenty, krajina, příroda
Na vrch Kočičák jme se vypravili s Chomutova po červené t.r.z. po spodním okraji vrchu Strážiště . Na kočičáku jsme si prohlédli Muzeum Československého opevnění z let 1936 - 1938 . Po malém odpočinku naše cesta pokračovala po neznačené cestě do malé obce Hradečná kde nás zaujali udržované historické domy a kaplička .
24 fotek, minulou sobotu, 6 zobrazení, přidat komentář | děti, příroda
Helenka na výletě s maminkou