Kategorie

AKCE -30 % s kódem
Sleva 30 % na
fotodárky.

Bavte se s rodinou nad fotkami.
Kód: SpoluDoma
Karanténa
mirazruc
  • leden 2017 až červenec 2019
  • 5 135 zobrazení
zubrova
Rozhodli jsme si užít odpočinkovou zimní dovolenou v teple a vybrali jsme si Omán s CK Fischer. Byli jsme ubytováni v 5* hotelu Fanar poblíž druhého největšího ománského města Salalah na jihu země. Hotelový rezort poskytoval veškerý komfort v rámci služeb All Inclusive - výborné jídlo, čistota, pořádek, nádherné pláže, velice ochotní a příjemní zaměstnanci atd. Omán jsme navštívili v době 40 denního státního smutku, protože pár dní před naším příjezdem zemřel Sultán Kábus, který v zemi vládl téměř 50 let a kterého místní obyvatelé měli velmi rádi. Státní smutek nám paradoxně vyhovoval, protože v hotelu byl klid, nikde nehrála hlasitá hudba, diskotéky apod. Ačkoli jsme byli v Ománu pouze týden, tak nám přišlo škoda nejet nikam na výlet, protože Omán je velmi zajímavá země. A tak jsme využili nabídky CK a jeden den jsme jeli na výlet směrem do hor. Podívali jsme se do oblasti, kde se pěstují kadidlovníky, prozkoumali jsme pramen Sahalnawt a okolní travertinové skalní útvary. Navštívili jsme vyhlídky na vyschlá koryta a kaňony dočasných řek (vádí). Na pláži Mughsail jsme se zastavili u gejzírů, tryskajících z průduchů v útesech - moc jich nebylo, protože zrovna nebyly velké vlny... V rámci výletu jsme zavítali na téměř liduprázdnou pláž Fazayah, která je obklopena vysokou hradbou skalních stěn a kde jsme si mohli pohladit velbloudy. Další den jsme jeli na půldenní výlet do blízkého města Salalah - druhého největšího města v Ománu a zároveň hlavního města governorátu Dafár (Dhofar). V Salále jsme navštívili mešitu Sultána Kábuse, národopisné a námořní muzeum, typický arabský trh atd. Zkrátka jsme se něco více dozvěděli o historii a současnosti Ománu. Celkově shrnuto - v Ománu se nám moc líbilo a nakonec je škoda, že jsme tu byli pouze týden a nestihli tak více prozkoumat tuto nádhernou zemi...
  • letos v lednu
  • květen 2018
  • 1 761 zobrazení
Obsah pokračuje za reklamou
Pokračujte dolů pro další obsah
zavodni
1. den naší dovolené. Ubytování v Uni Campu na Pálavě a odpolední procházka podél Nových mlýnů.
  • 18.8.2019
  • 1 373 zobrazení
anna-lisa
  • 9.3.2020
  • 1 181 zobrazení
blackdiamant
Lyžovačka v Alpách, den první, příjezd
  • 17.3.2018
  • 1 161 zobrazení
coloraaa
Dnes jsem se zašel podívat jak dopadl jeden srub. Kluci co jsem je tam minule potkal říkali že postaví nový. Bohužel se tak nestalo takže Brdy přišly o další trampský sroubek.
Takhle to tu vypadalo minule:
Počasí: +11°C, Polojasno, mírný jihozápadní vítr.
I na Facebooku.

• letos v únoru
  • 1 095 zobrazení
lesek691
Po roce návrat na úplně stejné místo a zase bylo co objevovat
  • září 2019 až březen 2020
  • 1 050 zobrazení
wotr88
Augustova chata 2. rocnik a vylety pred a po chate...
4 komentáře
  • srpen 2018 až březen 2020
  • 1 009 zobrazení
vaclavmich
Kategorie: cestovánízábava
  • duben 2009
hofi01
Letos poprvé jsme se rozhodli využít mého zimního volna a zajet si někam do tepla. Nakonec to vyšlo na dobu, kdy tady u nás pomyslně začíná motorkářská sezóna výstavou Motocykl. My jsme jí však zahájili skutečným poježděníčkem, a to na špěnělském území, na ostrovech Tenerife a La Gomera, kde jsme najeli 957 km na BMW R 1200 GS z motopůjčovny Canarymoto. Spousta zážitků byla pro nás nových, let letadlem, plavba trajektem po Atlantiku.. Výpisky z popisu, který jsme posílali našim domů mluví za vše : "Ráno jsme vyjeli a sluníčko, dojeli jsme do hor a krásně, jak jsme je přejeli, tak najednou mlha, chlad větrno, podél moře severní stranou chladný vítr od oceánu.. pak jsme to zlomili nahoru na Teide a vjeli do hustý mlhy.. mysleli jsme, že nic neuvidíme, ale ona byla cca 200 výškových metrů, nad ní se to úžasně rozešlo a to teda bylo něco.. vůbec průjezd přes NP Teide byl jak z jinýho světa, celá ta cesta lávovými poli, to jsem ještě neviděl.. už jsme ale chvátali zpět, takže z toho nejhezčího nemám žádný fotky.. zítra snad bude víc času, až tudy pojedeme někam na severovýchod ostrova.. jinak s motorkou jsem se už sžil, i přes její nedostatky.. jinak teploty - většina dne kolem 21, v jednom místě, kde byla silná mlha to spadlo na 15, naopak jak jsme vyjeli nad mlhu cestou nahoru na Teide, tak motorka ukázala 29 stupňů.. je tu na malým kousku koncentrováno strašně moc krás, je neuvěřitelný, jak se to mění, vyprahlá krajina, zelený hory, z nich jsme vjeli do borových lesů a nahoře lávová pole, dole u pláží banánové plantáže, kousek výš vinice, v horách za hlavním městem políčka s bramborama.. k tomu špičkový asfalt a motorka.. RÁJ !" Viděli jsme toho za těch 5 dní s motorkou celkem dost, je to neuvěřitelná krajina, kde se to mění každých 20 km.. kde jinde vyjedete od moře, prakticky o 0 m.n.m. a za 50 km jste nahoře nad 2000 m.n.m., přitom projedete vše výše zmíněné, prostě jsme dosud něco podobného neviděli a okouzlilo nás to.. podobně to bylo i s výletem na La Gomeru, kde jsme strávili jeden den, plavba trajektem byla pro nás suchozemce taky takové malé dobrodružství, La Gomera je zase malinko jiná, rychlejší a šiřší silnice spolu s 1000 zatáčkami a naprosto špičkovým asfaltem téměř bez provozu dělá z Gomery jeden velký závodní okruh, který má po obvodu zhruba 130km.. neskutečná fantazie.. snad budou fotky dostatečně výmluvné..
gaff
Týdenní výlet na Sardinii za teplem
Kategorie: cestováníkrajina
waverka
  • srpen až říjen 2019
tomfo
Celé jarní prázdniny řádila v Krkonoších vichřice a tak jsme se vydali do polského Podkrkonoší a to konkrétně do Janovického rudohoří (Rudawy Janowickie). Tyto hory jsou tak trochu ve stínu Krkonoš a Češi je moc neznají, což je škoda, protože je tu fakt krásně. A cestou jsme potkali jen dva turisty :-)
Další alba z těchto hor máme tady:
a tady:
  • 17.2.2020
mistrking
hance
Hanka si vybrala svůj narozeninový dárek. Pro nás nezvyklý pobyt v prázdninovém komlexu u Rudého moře. Nádherný podmořský svět, chrám Karnak v Luxoru,Údolí králů, Memnonovy kolosy. Výlet do pouště na čtyřkolkách a malé nahlédnutí do života prostých Egypťanů.
  • letos v únoru
avib
Cuidad de Panamá, Royal Decameron Playa Blanca, Panama Expres, Emberá - kmen Ella Puru, Panamský průplav, zdymadla Miraflores a Agua Clara, Gamboa - deštný prales, karneval