Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Příroda

Nová navštěvovaná Právě přidaná

75 fotek, 7.4.2018, 8 907 zobrazení, ostatní, práce, příroda, rodina-přátelé, sport
Žlutá Plovárna , ZVLÁŠTĚ ZDAR ! :-)
56 fotek, minulou sobotu, 8 885 zobrazení, přidat komentář | lidé, příroda, umělecké
Více mých fotek a nabídka portrténího focení na mojí webové stránce:
www.johny90.cz
2 fotky, v pondělí, 3 547 zobrazení, 1 komentář | lidé, ostatní, příroda
30 fotek, ve čtvrtek, 2 071 zobrazení, města, příroda
Liberec miluje sníh a já už chci jaro ! :-)
112 fotek, 15.3.2018, 1 535 zobrazení, 7 komentářů | cestování, krajina, příroda
25 fotek, 8.4.2018, 576 zobrazení, 4 komentáře | krajina, makro, příroda
26 fotek, srpen 2017 až duben 2018, 555 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda, sport
Objezd jezera po trailech pres kopce. Ze Seewalchenu pres Westuferwanderweg na Buchberg( 802m), sjezd trailem do Attersee, dal pres Panoramawanderweg - Westuferwanderweg k Eglsee, odtud po sotce nahoru na Hochplettspitz(1100m), sjezd do Unterachu(Enduro trail), dale pres Edelkastanienwanderweg - Burgauwanderweg do Burgau, pak po cyklostezce do Weissenbachu, dale po hlavni silnici po mistni cast Forstamt, odtud nahoru pres Nikolowanderweg do Seefeldu, dale pak nahoru na Bramhosenhöhe( 960m), endurotrailem do Alexenau, pak prest Ostuferwanderweg do Weyreggu, pak nahoru na Gahberg(920m) a odtud po Ostuferwanderweg(enduro trail) zpatky do Seewalchenu. Cely objezd ma 80-100km /3000-4000m, dle variant, kterych se nabizi vice.
103 fotek, 7.4.2018, 454 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda
V pátek 6.4.2018 jsem se zúčastnil poslední pražské sleziny zimního období 2017/18 T.O. Údolí Děsu. Prosluněná sobota mě vylákala podívat se co je nového u Zlaté řeky aneb dolní Sázavy v okolí Medníku. S kamarádem jsme dorazili autobusem na Hradišťko a vklouzli do krásné přírody. Zastavili jsme se také v obci Třebsín, kde je opět dobře fungující hospoda pod novými hospodskými. Na předchozího hospodského si místní lidé dost zanadávali, chodili radši do hospody do sousedních Krňan, ale nyní zde vládne pohoda. Můžeme potvrdit, stává se to i jinde. Napojili jsme se pivem a napojili jsme se na Posázavskou stezku. Tam je zavřená vyhlídková hospoda v chatě na skále proti Lukám pod Medníkem. Odtud jsme již pokračovali po proudu po levém břehu řeky. Potkávali jsme dost cizinců, kteří s úžasem hleděli na chaty postavené od trampů na těžko přístupných skalách, srázech a březích. Konkurovat trampským výtvorům snad mohou jen těžko přístupné stavby mnichů v Himalájích. Zlatým hřebem naší výpravy byla návštěva legendární hospody U Starce, která byla zavřená téměř půl století a slavnostně byla otevřena před týdnem. Tak nějak připomíná bývalou hospodu Kubrychtovu boudu ve Vodopádech u Srbska, ale U Starce už je elektřina. Hospodským je tramp Márty a přejeme mu mnoho zdaru do let budoucích. Po občerstvení, abychom nezlenivěli, pokračovali jsme skrz Pikovice až do Davle na vlak. Takže byla opět pohoda.
120 fotek, letos v dubnu, 352 zobrazení, přidat komentář | lidé, příroda, sport, události, zábava
Letošnímu Odemykání Doubravy vládlo krásné slunečné počasí. Poté, co Dědek Doubravák odemkl řeku, mohli se všichni vodomilové vydat na splutí úseku od Pařížova až do Ronova nad Doubravou. Zatímco vodáci si vychutnávali krásu řeky pohledem z lodi, my suchozemci jsme si užívali příjemnou procházku podél břehu.
178 fotek a 2 videa, minulou sobotu, 317 zobrazení, přidat komentář | koníčky, příroda, rodina-přátelé, sport, zábava
Otevírání Tiché Orlice
98 fotek, letos v dubnu, 273 zobrazení, přidat komentář | cestování, koníčky, krajina, příroda, rodina-přátelé
První dubnový víkend jsme se již podruhé zúčastnili skvělé akce s názvem Radarka, která se již pár let konná v Pozďatíně. Tentokrát už jsme nejeli jako elévové, ale již za účelem potkat známé a kamarády. Po příjezdu na místo konání srazu zde již byla slušná účast. Nedlouho po příjezdu jsme se rozhodli odvézt motorky do Pozďatína k Jirkovi a Janě Krutilovým, které jsme právě zde před rokem poznali a padli jsme si do oka. Právě u nich jsme měli domluvené přenocování. Převlékli jsme se do částečného civilu a jdeme procházkou zpět do kempu, kde se sraz konal. Pěkně jsme si užili večer - Vojta z Jedeme kolem zde přednášel o své cestě kolem světa, a pak jsme fajně pokecali s mnoha kamarády. Kolem půlnoci jsme vyrazili zpět na chalupu kamarádů a ještě další dvě hodiny pokračovali v debatě.
Ráno jsme přejeli zpět do kempu, Alču čekala enduroškola, přijel další kamarád Lukáš, Jarda a Miloš a Marta Janušovi. Alča se s vervou pustila do školičky a naše minipartička ve složení - já, Lukáš, Miloš a Marta jsme si udělali minivýlet - objeli jsme Wilsonovu skálu u Dalešické přehrady, rozhlednu Babylon u Kramolína, přibrzdili v pivovaru v Dalešicích, pak jsme si dali luxusní oběd ve specializované restauraci na zvěřinu a cestou zpět do kempu jsme ještě přibrzdili na motokrosové trati u Studence, kde se zrovna nacházela skupina z enduroškoly. Po příjezdu do kempu jsme se potkali s Krutilovými, přidal se ještě Kuky a jeli jsme se podívat na koniklece. Večer se podobal tomu předešlému, motorky jsme zaparkovali na chalupě a šli se procházkou pobavit do kempu. Ranní odjezd byl ve znamení mlhy, celá skupina se jela podívat ještě do Studence na zde probíhající burzu. Zde jsme se postupně všichni rozdělili a jeli do svých domovů. Byl to letošní první víkend na motorkách a nasadil laťku pěkně vysoko.. Tak zase brzy na viděnou, kamarádi !!
26 fotek, 2.4.2018, 271 zobrazení, 297 komentářů | krajina, příroda
jaro definitvně dorazilo i k nám na sever. rozkvetly první koniklece i šafrány...
24 fotek, 7.4.2018, 252 zobrazení, 213 komentářů | architektura, krajina, příroda
popova skála je výrazné pískovcové skalisko na východě lužických hor, které je složeno z několika mohutných o sebe opřených kamenných bloků. vrchol popovy skály byl zpřístupněn v roce 1904 a nabízí krásné výhledy do lužických, žitavských a jizerských hor, krkonoš, na ještědský hřbet, do ralské pahorkatiny a do žitavské pánve...
43 fotek, 7.4.2018, 235 zobrazení, 318 komentářů | architektura, cestování, krajina, příroda
Přibližně třináct kilometrů na jihozápad od Klatov se na vrchu zdvihajícím se nad širokým údolím Úhlavy nachází zřícenina hradu Klenová. Spolu s přilehlým zámkem z 19. století a celým komplexem staveb v podhradí, které náležely k panskému sídlu (sýpka, statek, kaple sv. Felixe, vila), je dnes spravován Galerií Klatovy / Klenová.
První zmínka o hradu pochází z roku 1287; v té době hrad střežil obchodní stezku ze Železné Rudy do Bavorska. Z hradu pocházejí páni z Klenové. Ve 14. a 15. století vznikl palác a z 16. století pochází renesanční křídlo. Roku 1564 se zde narodil Kryštof Harant z Polžic a Bezdružic. Od 17. století hrad chátrá. V druhé polovině 19. století byl ke středověkému hradu Klenová přistavěn novogotický zámek a komplex dalších obytných a hospodářských budov. Ve 20. století, až do roku 1951, byla majitelkou hradu malířka Vilma Vrbová-Kotrbová. Poté se stal majetkem československého státu.

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.