Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Země

Nová navštěvovaná Právě přidaná

205 fotek, červen až červenec 2017, 10 646 zobrazení, 7 komentářů | cestování, krajina, kultura, příroda, země
9.6.2017 jsem se vydala nazdař Bůh, na Istrii do krásného města Pula. Jen tak, autobusem, na zádech menší bágl a jelo se. Měla jsem tam známeho, starého pána, chtěla jsem se u něj ubytovat. Bohužel, 85 letý pán, měl tak strašný nepořádek doma, navíc trpěl stařeckou demencí, takže jsem se vydala hledat nové bydlení.
Seznámila jsem se, naštěstí, na pláži se dvěmi, stejně starými ženami. Staly se mojí oporou, kamarádkami, rádkyněmi a vším dobrým, co jen člověk může potkat. Jedna mi sehnala levné bydlení, u známých v hostelu, mezi studenty, vozila mě na pláž a nakoupit do obchodního centra. S oběma jsem chodila dopoledne na nudy-pláž a plavaly jsme dlouhé tratě. Naučily mě milovat moře a nádheru nahých těl v něm..
Odpoledne jsem trávila chozením po pobřeží a objevování nových pláží, na kterých jsem se koupala.
V útulném hostelu jsem si sama vařila, majitelé mi nedávali nikoho na pokoj, byla jsem tam stále sama. Jinak tam bydleli samí studenti, z různých zemí světa. Prostě pohoda..
Večer jsem chodila do města, kde byla kouzelná atmosféra. Hudební festivaly, koncerty, pouliční hra na kytaru s písněmi. Prochodila jsem město, křížem krážem, všude, kam se podíváte..krásné památky, přístav, lodě..Nachodila jsem jeden večer až 9 km..
K tomu výběr z desítek cukráren, s desítkami zmrzlin..Skvěle chutnaly..
A druhý den ráno zase moře, koupání..nic jsem nemusela..nic..poprvé v životě můj čas patřil jenom mě..Na nikoho brát ohledy, vařit, starat se, jít někam, řídit se podle druhého..
Úžasná svoboda..zase někdy znovu..určitě..to už je jisté..zase Pula..Krásná a nádherná PULA..
48 fotek, srpen 2014, 3 139 zobrazení, 5 komentářů | cestování, krajina, příroda, země
531 fotek a 2 videa, červen 2017 až únor 2018, 2 037 zobrazení, 25 komentářů | cestování, krajina, příroda, země
Video z Černé Hory tady : https://www.youtube.com/watch?v=Bd54jTc9Pzw&t=537s
Jedna z nejkrásnějších zemí v Evropě. Nádherná příroda, samé hory a moře....určitě se sem chceme opět někdy vrátit....
Jeli jsme autem, abychom mohli podnikat různé výlety po Černé Hoře. Cestou tam jsme jeli přes Maďarsko a Srbsko. V srbském Bělehradu jsme přespali (viz fotky v mém dalším albu) a příští den jsme pokračovali do Černé Hory přes Durmitor až do Budvy, kde jsme byli ubytováni v soukromí. Zpátky jsme se vraceli přes Chorvatsko.
100 fotek, prosinec 2017, 1 621 zobrazení, 124 komentářů | cestování, dokumenty, kultura, umělecké, země
Umění, historie, současnost Srí Lanky.
100 fotek, listopad 2017, 1 401 zobrazení, 429 komentářů | cestování, města, země
100 fotek, 13.1.2018, 1 384 zobrazení, 113 komentářů | cestování, kultura, města, země
100 fotek, loni na podzim, 1 256 zobrazení, 311 komentářů | cestování, města, země
475 fotek, loni na podzim, 1 202 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, města, příroda, země
537 fotek a 7 videí, listopad 2017 až únor 2018, 1 067 zobrazení, 3 komentáře | cestování, krajina, rodina-přátelé, země, jídlo
Kite beach Dubai
Boeing 777 Emirates
La Perle
86 fotek, letos v březnu, 1 016 zobrazení, přidat komentář | cestování, země
Po roce k moři přes zimu, konkrétně Marsa Alam, tak trochu spontánně. Proběhl i výlet do Luxoru a plavba po Nilu.
972 fotek a 28 videí, listopad 2017 až leden 2018, 861 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, lidé, příroda, země
Další cesta do Afriky ( již 10. ) opět do ZÁPADNÍ AFRIKY.
SIERA LEONE
FOTO a VIDEO Honza Šimůnek
simunek@iscarex.cz
300 fotek, zima 2017/2018, 861 zobrazení, 4 komentáře | cestování, krajina, lidé, země, jídlo
Chystáte sa vyraziť na Zanzibar, alebo o tom uvažujete? Chcete sa o Zanzibare dozvedieť viac?
Tak si doprajte chvíľku času, spravte si šálku kávy a poďte sa pozrieť na tento krásny ostrov a život jeho obyvateľov. Neponáhľajte sa, prečítajte si aj komentáre k fotografiám a na Zanzibar vyrazíte pripravení.
Dva týždne na Zanzibare - miesta pobytu Jambiani a Nungwi - vo dvojici so synom a bez cestovky.
100 fotek, 30.1.2018, 716 zobrazení, 209 komentářů | cestování, lidé, města, země
10 fotek, prosinec 2016 až prosinec 2017, 711 zobrazení, 180 komentářů | cestování, města, události, zábava, země

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.