Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Širokoúhlé

Nová navštěvovaná Právě přidaná

kos 55| pamu
189 fotek, červen 2015, 18 338 zobrazení, 1 komentář | cestování, dokumenty, krajina, širokoúhlé, země
181 fotek, září 2016, 17 316 zobrazení, 1 komentář | cestování, příroda, širokoúhlé, selfie
Maximum relaxu a pohody,mírné slunce teplé moře minimum lidí...mix který vyhledáváme stále častěji a letos jsme si ho užívali plných 40 dní.... R.E.M.
695 fotek, červen 2015, 16 228 zobrazení, 5 komentářů | cestování, krajina, příroda, širokoúhlé, země
Bylo nám neskutečně krásně. Já jsem dokázal shodit více než 40 kg a cítím se naprosto skvěle. Chodil jsem každý den buď na procházky nebo dal 8 až 16 km běh. Paráda. Snad se tu zase za rok budeme hřát na příjemném slunci a chladivém moři. Třeba už nás pojede víc. A když ne? Nevadí,my si to umíme i tak udělat krásné a příjemné. Zdravíme Dubo!
947 fotek, letos v červenci, 10 064 zobrazení, 4 komentáře | architektura, cestování, krajina, města, širokoúhlé
Zcela neplánovaná dovolená. Na hyperslevy.cz jsem našla zájezd od Adrialand za výhodnou cestu i s plnou penzí. Poslala jsem odkaz kamarádce a protože je stejný blázen do cestování jako já, tak jsme si zájezd zakoupily. A za 3 týdny jsme vyrazily. A určitě jsme neudělaly chybu, stálo to za to.

Ubytované jsme byly ve stanech v kempu Porat v Povljaně, pár metrů od pláže. Přijemní a ochotní lidé.

V Povljaně je hned několik pláží, jak oblázkových tak písečných - Duborvník, Malý Dubrovník, Perilo, Livada, Obatnica, Stara Povljana. V blízkosti pláže Dubrovnik ve stínu borovic je jezírko Segal s léčivým bahnem. Nejvhodnější pláže pro děti je Perilo, Obatnica a Stará Povljana, je zde písek a pozvolný přístup do moře.

Výlety jsme si organizovaly na vlastní pěst, dopravovaly jsme se autobusy. Doprava tu není dobrá, jezdí pouze 3 autobusy denně a to ráno, odpoledne a večer a jsou drahé. Ale za tu nádheru co jsme viděly to určitě stojí.

Fishpicnic jsme si rezervovaly v Pagu za 280 kun. Vyplouvá se v půl 10 a zpět se vrací v 18 hod. Jsou 4 zastávky - v Caska, Metajna, Beritnica a u jeskyni, kterou můžete prolézt. Určitě doporučuji si zařídit, je to úžasný zažitek.
530 fotek, léto 2015, 3 983 zobrazení, 7 komentářů | děti, ostatní, širokoúhlé, události, zábava
10. aktualizace již devátého ročníku tradičního bestovního letního pobytového dětského tábora s názvem "LÉTO NA MALINÉ 2015" v termínu od 1. 8. - 10. 8. 2015 na táborové základně Malina Ruprechtov.
Ještě dodám fotky od Ivče. Fotky od Drobečka hlídače, Drobka vedoucího. Laděnky, Dědga a Romčidla jsou komplet ;o))
160 fotek, červenec 2016, 3 423 zobrazení, přidat komentář | dokumenty, širokoúhlé
446 fotek, léto, 2 751 zobrazení, přidat komentář | děti, lidé, ostatní, širokoúhlé, zábava
Jedenáctý ročník tradičního bestovního letního pobytového dětského tábora s názvem "LÉTO NA MALINĚ 2017" v termínu od 31. 7. - 9. 8. 2017 na táborové základně Malina Ruprechtov.
Fotky jsou kompletní od Romčidla, Drobka, Martě, Terky, Laděnky, Mirečka a Dědga. Ještě přibudou od Ivky. 11. aktualizace
19 fotek, 7.7.2017, 2 077 zobrazení, přidat komentář | lidé, příroda, širokoúhlé, umělecké
Krásná Nicol, která ačkoliv před objektivem stála poprvé v životě, působila jako ostřílená modelka a byla radost s ní fotit :-)
Beautiful Nicol, even though it was her first time before the lens, she acted like a true professional and it was fun and pleasure to shoot with her :-)
112 fotek, letos v září, 2 042 zobrazení, 14 komentářů | cestování, krajina, příroda, širokoúhlé
Pár fotek z druhé letošní dovolené v Rabcu, nejkrásnější střediska Istrie
207 fotek, červen 2016, 1 737 zobrazení, přidat komentář | dokumenty, širokoúhlé
141 fotek, 18.9.2016, 1 732 zobrazení, 12 komentářů | lidé, širokoúhlé, události, umělecké, moje fotozprávy
Dny NATO v Ostravě & Dny Vzdušných sil AČR
606 fotek, srpen 2016, 1 730 zobrazení, 1 komentář | děti, ostatní, širokoúhlé, události, zábava
Desátý ročník tradičního bestovního letního pobytového dětského tábora s názvem "LÉTO NA MALINÉ 2016" v termínu od 1. 8. - 10. 8. 2016 na táborové základně Malina Ruprechtov.
Fotky jsou komplet zatím od Romčidla, Terky, Levase, Šuryho, Drobka-hlídače, Dědga, Laděnky a Mirečka, ještě postuně dodám fotky od Marťase, Ivče a Drobka vedoucího.
9. aktualizace
121 fotek a 2 videa, červen 2016, 1 674 zobrazení, 67 komentářů | cestování, krajina, příroda, širokoúhlé
Kdysi mi někdo řekl: "Ukážu ti místo, kam se budeš vracet celý život" a já toto nejkrásnější středisko Istrie navštívil již 29x od r.1990
takže pár fotek z Rabca a okolí z letošní první dovolené (omluvte kvalitu - foceno mobilem)
71 fotek, 27.5.2017, 1 543 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, rodina-přátelé, širokoúhlé
468 fotek a 9 videí, letos v červenci, 1 444 zobrazení, 7 komentářů | děti, lidé, ostatní, širokoúhlé, zábava
Fotky z letního pobytového dětského tábora na TZ Malina Ruprechtov v termínu 1. - 10. července 2017
9. aktualizace - chybí jen pár fotek od PJAYe z výletu ;o))
123 fotek, 18.7.2015, 1 356 zobrazení, přidat komentář | děti, doma, rodina-přátelé, širokoúhlé, vesnice
Kubík o tropickém víkendu řádil:-)))